نوع فایل
RAR
حجم فایل
5 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx(vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5539 بازدید
1,000 تومان

پارتیشن ها یا دیوارهای جداکننده، یکی از المان های کاربردی در طراحی داخلی هستند. آبجکت های سه بعدی آماده “Partition 2” به طراحان داخلی این امکان را می دهد تا انواع مختلف پارتیشن ها را در پروژه های خود گنجانده و فضاهای متنوعی را خلق کنند.

این آبجکت ها معمولاً از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه یا ترکیبی از این مواد ساخته می شوند. آنها می توانند در انواع مدل های مختلف از جمله پارتیشن های ثابت، متحرک، تاشو یا حتی پارتیشن های شفاف یا نیمه شفاف باشند.

از نظر طراحی، پارتیشن ها می توانند دارای سطوح صاف، طرح های هندسی، الگوهای منحنی یا حتی سطوح سه بعدی و برجسته باشند. رنگ بندی آنها نیز بسیار متنوع است و از رنگ های خنثی تا رنگ های پرانرژی را شامل می شود.

برای طراحان داخلی، داشتن دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده پارتیشن ها بسیار مفید است. آنها می توانند این المان ها را به راحتی در نرم افزارهای طراحی داخلی خود قرار دهند و ترکیب بندی های مختلفی را برای فضاهای نشیمن امتحان کنند. پارتیشن ها می توانند برای تقسیم بندی فضا، ایجاد حریم خصوصی، جداسازی فضاهای مختلف و یا حتی به عنوان یک عنصر تزئینی استفاده شوند.

در کل، آبجکت های سه بعدی “Partition 2” ابزارهای کاربردی برای طراحان داخلی هستند تا بتوانند به راحتی انواع مختلف پارتیشن ها را در طرح های خود گنجانده و فضاهای کارآمد، زیبا و منعطف خلق کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *