نوع فایل
RAR
حجم فایل
15 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5650 بازدید
1,000 تومان

آبجکت های سه بعدی “چراغ رومیزی Aromas del Campo Lola Table Lamps”

یک مجموعه زیبا و خلاقانه از چراغ های رومیزی است که توسط شرکت اسپانیایی Aromas Del Campo طراحی و تولید شده اند. این چراغ ها با طراحی منحصربفرد و الهام گرفته از طبیعت، یک المان دکوراتیو جذاب برای اتاق نشیمن محسوب می شوند.

چراغ های رومیزی Aromas del Campo Lola از مواد با کیفیت بالا مانند چوب، بامبو، حصیر و فلز ساخته شده اند. بدنه و پایه این چراغ ها از چوب های سخت و مقاوم یا بامبو تشکیل شده است. همچنین بعضی از مدل ها دارای اجزای فلزی زیبا و جزئیات دستی هستند.

از نظر طراحی، این چراغ ها دارای اشکال ارگانیک و منحنی الهام گرفته از طبیعت هستند. آنها یادآور شکل های گیاهی، برگ ها، شاخه ها و حتی لانه پرندگان می باشند. هر کدام از این مدل ها دارای طرح ها و جزئیات منحصربفردی است که آنها را متمایز می کند.

برخی از چراغ ها دارای نقوش هندسی، طرح های حیوانی یا گره های زیبا روی چوب یا بامبو هستند. بعضی دیگر دارای شکل های عجیب و غریب مانند چراغ هایی شبیه به لانه پرندگان یا چراغ هایی با پایه های منحنی الهام گرفته از شاخه های درختان می باشند.

طراحان معماری داخلی برای ایجاد یک اتاق نشیمن زیبا، گرم و با سبکی طبیعت گرا، نیاز به انتخاب چراغ های رومیزی مناسب دارند. دانلود آبجکت های سه بعدی آماده چراغ های Aromas del Campo Lola Table Lamps می تواند به آنها در این زمینه کمک کند. با داشتن این آبجکت ها، طراحان می توانند چراغ های مختلف را در محیط مجازی قرار داده و ببینند که کدام یک بهتر با سبک و فضای اتاق نشیمن هماهنگ است.

علاوه بر این، آبجکت های سه بعدی آماده به طراحان اجازه می دهد تا جزئیات مختلف مانند رنگ، جنس، اندازه و حتی طرح گیاهی چراغ را به راحتی تغییر دهند تا بهترین گزینه را پیدا کنند. این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود زیرا نیازی به ساخت نمونه های فیزیکی نیست.

در نهایت، با دانلود آبجکت های سه بعدی چراغ رومیزی Aromas del Campo Lola Table Lamps، طراحان معماری داخلی می توانند اتاق نشیمنی را خلق کنند که ترکیبی از زیبایی طبیعت، گرمی و سبک منحصربفرد را در خود جای داده است. این چراغ های زیبا و خلاقانه می توانند یک المان دکوراتیو جذاب برای روی میز یا کنسول اتاق نشیمن باشند و حس طبیعت را به فضا بیاورند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *