آبجکت وسایل سرویس بهداشتی Chalmette Elegant Bath Accessories
نوع فایل
RAR
حجم فایل
16 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5490 بازدید
1,000 تومان

آبجکت وسایل سرویس بهداشتی برای کرونا تریدی مکس

یکی از آبجکت های مورد استفاده در طراحی داخلی سرویس بهداشتی است. این مجموعه شامل انواع وسایل سرویس بهداشتی شیک و زیبا می باشد که با استفاده از آنها می توانید فضای سرویس بهداشتی را تزئین و زیبا کنید.

وسایل سرویس بهداشتی Chalmette Elegant Bath Accessories با استفاده از جنس های متنوعی ساخته می شود. این جنس ها می توانند شامل فلزات مانند استیل ضد زنگ، نقره، برنج و… یا مواد غیر فلزی مانند پلاستیک، سرامیک و… باشند. هر کدام از این جنس ها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.

مجموعه Chalmette Elegant Bath Accessories شامل انواع وسایل سرویس بهداشتی مانند دستمال دست، دستگیره، حلقه حوله، دستمال خشک کن، سطل زباله و… است. هر یک از این وسایل به صورت جداگانه در دسترس هستند و شما می توانید بین مدل های مختلف و سایزهای متفاوت انتخاب کنید.

طراحان معماری داخلی برای سرویس بهداشتی به دنبال فضاهای زیبا، راحت و عملی هستند. وسایل سرویس بهداشتی Chalmette Elegant Bath Accessories با طراحی خاص خود، توانایی افزودن زیبایی و جذابیت به سرویس بهداشتی را دارند. همچنین، با استفاده از آبجکت های سه بعدی مدل وسایل سرویس بهداشتی Chalmette Elegant Bath Accessories، طراحان معماری داخلی قادر خواهند بود تا طرح های داخلی سرویس بهداشتی را به صورت دقیق و با جزئیات کامل بسازند و به نمایش بگذارند.

برای دانلود آبجکت های سه بعدی مدل وسایل سرویس بهداشتی Chalmette Elegant Bath Accessories از وب سایت 3dsky، می توانید به سایت های معتبر و منابع آنلاین مراجعه کنید که این نوع آبجکت ها را در اختیار شما قرار می دهند. در این سایت ها معمولاً مدل های مختلف وسایل سرویس بهداشتی Chalmette Elegant Bath Accessories با فرمت های مختلف قابل دانلود است.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *