نوع فایل
RAR
حجم فایل
37 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5867 بازدید
1,000 تومان

آبجکت های سه بعدی میز و صندلی از مجموعه Belt Chair و Marvin Table توسط برند لوکس Minotti، یکی از گزینه های مطلوب برای طراحان داخلی در طراحی اتاق نشیمن های مدرن و شیک هستند. این مجموعه شامل صندلی های راحت و میز های کارآمد با طراحی بی نظیر است.

صندلی های Belt Chair از برند Minotti معمولاً از جنس چوب راش یا گردو با روکش چرم طبیعی یا پارچه مرغوب ساخته می شوند. این صندلی ها دارای نشیمنگاه و پشتی ارگونومیک هستند که راحتی و آسایش کاربران را تضمین می کنند. پایه های فلزی با پرداخت صیقلی، به زیبایی و استحکام این صندلی ها می افزایند.

میزهای Marvin Table از همین برند، از ترکیبی از چوب و فلز ساخته شده اند. صفحه میز معمولاً از چوب گردو با روکش چوب طبیعی و پایه های آن از فلز با پرداخت براق هستند. این میزها در اندازه های مختلف از کوچک تا بزرگ عرضه می شوند تا متناسب با فضا و نیاز مشتری انتخاب شوند.

طراحان داخلی برای ایجاد فضاهای نشیمن شیک، مدرن و کارآمد، به آبجکت های سه بعدی این میزها و صندلی ها نیاز دارند تا بتوانند آن ها را در نرم افزارهای طراحی سه بعدی خود قرار دهند و با دیگر عناصر دکوراتیو مانند مبل ها، فرش ها و آباژورها ترکیب کنند. این آبجکت ها معمولاً در فرمت های رایج مانند .obj، .fbx و .max ارائه می شوند تا با اکثر نرم افزارهای معماری و مدلسازی سه بعدی سازگار باشند.

با استفاده از این آبجکت ها، طراحان می توانند فضاهای نشیمن زیبا، راحت و کارآمدی خلق کنند که علاوه بر جنبه های زیبایی شناختی، راحتی و عملکرد را نیز برای کاربران فراهم می کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *