نوع فایل
RAR
حجم فایل
17 مگابایت
نسخه
3dsMax 2015 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6955 بازدید
1,000 تومان

لوستر Luxury Crystal LED Chandeliers یک محصول لوکس و تزیینی در زمینه روشنایی است که توسط برندهای مختلف عرضه می شود. این لوستر در انواع مدل ها و جنس های گوناگون موجود است:

1. لوستر های کریستال: این دسته دارای آویزهای زینتی از جنس بلور یا کریستال های واقعی یا پلی کربنات شفاف هستند. این آویزها در قالب های مختلف ریخته شده و رنگ های متنوعی دارند.

2. لوسترهای فلزی: برخی مدل ها دارای بدنه و قاب های فلزی از جنس برنج، استیل ضدزنگ یا آلومینیوم می باشند. این فلزات می توانند رنگ پتینه یا متالیک داشته باشند.

3. لوسترهای ترکیبی: گروهی از این محصولات نیز ترکیبی از فلز، شیشه، چوب و کریستال هستند که مزیت طراحی خاصی را دارند.

این لوسترها در اندازه های مختلف کوچک تا بزرگ برای اتاق نشیمن های متفاوت طراحی شده اند. آنها معمولا دارای چراغ های LED کم مصرف بوده و گزینه های کنترل نور را ارائه می دهند.

برای طراحان معماری داخلی اتاق نشیمن، داشتن آبجکت های سه بعدی آماده از این لوسترها بسیار سودمند است. آنها می توانند با بکارگیری این مدل ها در نرم افزارهای طراحی، ترکیبات گوناگونی از جنس، رنگ، اندازه و زاویه نصب را برای هماهنگی هرچه بیشتر با دیگر اجزای دکوراسیون بررسی نمایند.

این کار به طراحان کمک می کند تا پیش از اجرای واقعی، بهترین گزینه را از لحاظ زیبایی، کارایی روشنایی، هماهنگی و سبک کلی انتخاب کنند.

امیدوارم این توضیحات در مورد لوستر Luxury Crystal LED Chandeliers و کاربرد آن برای طراحان داخلی اتاق نشیمن، مفید بوده باشد.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *