آبجکت صندلی Kenneth Cobonpue La luna armchair
نوع فایل
zip
حجم فایل
108 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
3DSKY
دسته بندی
تعداد بازدید
6885 بازدید
1,000 تومان

صندلی Kenneth Cobonpue La luna armchair

یکی از آبجکت های محبوب و شیک در دنیای طراحی داخلی اتاق نشیمن است. این صندلی با طراحی منحصر به فرد و زیبا، به هر اتاق نشیمنی جلال و شکوه می بخشد.

انواع مختلف صندلی Kenneth Cobonpue La luna armchair شامل انواع رنگ‌ها و جنس‌ها مانند رتان، چوب، فلز و چرم می‌باشد که به سلیقه شما و به تناسب با سبک دکوراسیون داخلی اتاق نشیمنتان انتخاب می‌شود. همچنین، این صندلی در اندازه ها و شکل های مختلف نیز قابل تهیه است تا به ابعاد و فضای اتاق نشیمن شما بپردازد.

طراحان معماری داخلی برای اتاق نشیمن نیازمند به دانلود آبجکت‌های سه بعدی این صندلی هستند تا بتوانند طرح های داخلی خود را به صورت واقع‌گرایانه و دقیق تر نمایش دهند. با دانلود آبجکت‌های سه بعدی صندلی Kenneth Cobonpue La luna armchair، طراحان معماری می‌توانند به راحتی این صندلی را در طرح های داخلی خود استفاده کنند و به مشتریان خود نمایش دهند.

برای دانلود آبجکت های سه بعدی صندلی Kenneth Cobonpue La luna armchair، می‌توانید به سایت‌های معماری و طراحی داخلی معروف مراجعه کنید و این آبجکت‌ها را به صورت رایگان یا پولی دانلود کنید. این آبجکت‌ها به طراحان معماری کمک می‌کنند تا طرح های داخلی خود را به صورت حرفه ای و زیبا ارائه دهند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *