نوع فایل
zip
حجم فایل
20 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
3DSKY
دسته بندی
تعداد بازدید
6863 بازدید
1,000 تومان

آبجکت “صندلی Foyer chair by Calligaris”

یکی از آبجکت‌های محبوب در طراحی داخلی اتاق نشیمن‌ها می‌باشد که با طراحی زیبا و ارگونومیک خود، به فضای داخلی این اتاق‌ها جلوه و شکوه می‌بخشد. این آبجکت‌ها به عنوان صندلی‌های مدرن و شیک، به طراحان معماری داخلی امکان می‌دهند تا دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن را با سلیقه و استایل خود تکمیل کنند.

انواع آبجکت‌های “صندلی Foyer chair by Calligaris” از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند، از جمله چوب، فلز، پلاستیک و چرم. هر یک از این جنس‌ها با طرح‌ها و مدل‌های متنوع، به طراحان معماری داخلی امکان می‌دهند تا صندلی‌های مناسب با استایل و فضای اتاق نشیمن خود را انتخاب کنند.

طراحان معماری داخلی همواره به دنبال افزودن عناصر جذاب و منحصر به فرد به فضای داخلی اتاق نشیمن هستند. آبجکت “صندلی Foyer chair by Calligaris” با طرح‌ها و جنس‌های مختلف خود، می‌تواند به دکوراسیون و زیبایی فضای داخلی این اتاق‌ها جذابیت و شگفتی بخشد.

برای دانلود آبجکت‌های آماده سه بعدی این صندلی‌های مدرن و شیک، می‌توانید به وبسایت‌های معماری و طراحی داخلی معروف مراجعه کرده و مدل‌های مختلف “Foyer chair by Calligaris” را پیدا کرده و برای استفاده در پروژه‌های خود دانلود کنید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *