نوع فایل
zip
حجم فایل
37 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
3DSKY
دسته بندی
تعداد بازدید
6956 بازدید
1,000 تومان

آبجکت های سه بعدی “صندلی Armchair SHIPROK by Cazarina Interiors”

یک مجموعه زیبا و خلاقانه از صندلی های راحتی است که توسط شرکت معروف Cazarina Interiors طراحی و تولید شده اند. این صندلی ها با طراحی منحصربفرد و الهام گرفته از فرهنگ و هنر بومی، یک المان دکوراتیو جذاب برای اتاق نشیمن محسوب می شوند.

صندلی های Armchair SHIPROK از مواد با کیفیت بالا مانند چوب، حصیر، پارچه و فلز ساخته شده اند. چهارچوب و پایه های این صندلی ها از چوب های سخت و مقاوم مانند راش یا گردو تشکیل شده است. نشیمنگاه و پشتی آنها با حصیر یا پارچه های بافته شده با دست و طرح های سنتی پوشیده شده است. همچنین بعضی از مدل ها دارای اجزای فلزی زیبا و جزئیات دستی هستند.

از نظر طراحی، این صندلی ها دارای خطوط منحنی و ارگونومیک بوده و حس آرامش و راحتی را القا می کنند. آنها الهام گرفته از سبک های سنتی و بومی مختلف از جمله سبک های آفریقایی، آمریکای لاتین و حتی سبک های قبیله ای آسیایی هستند. هر کدام از این مدل ها دارای طرح ها، رنگ ها و جزئیات منحصربفردی است که آنها را متمایز می کند.

برخی از صندلی ها دارای نقوش هندسی، طرح های حیوانی یا گلدوزی های سنتی روی پارچه یا حصیر هستند. بعضی دیگر دارای شکل های عجیب و غریب مانند صندلی های شبیه به قایق یا صندلی های دارای پایه های منحنی الهام گرفته از طبیعت می باشند.

طراحان معماری داخلی برای ایجاد یک اتاق نشیمن زیبا، راحت و با سبکی متفاوت، نیاز به انتخاب صندلی های راحتی مناسب دارند. دانلود آبجکت های سه بعدی آماده صندلی های Armchair SHIPROK می تواند به آنها در این زمینه کمک کند. با داشتن این آبجکت ها، طراحان می توانند صندلی های مختلف را در محیط مجازی قرار داده و ببینند که کدام یک بهتر با سبک و فضای اتاق نشیمن هماهنگ است.

علاوه بر این، آبجکت های سه بعدی آماده به طراحان اجازه می دهد تا جزئیات مختلف مانند رنگ، جنس، اندازه و حتی طرح سنتی صندلی را به راحتی تغییر دهند تا بهترین گزینه را پیدا کنند. این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود زیرا نیازی به ساخت نمونه های فیزیکی نیست.

در نهایت، با دانلود آبجکت های سه بعدی صندلی Armchair SHIPROK، طراحان معماری داخلی می توانند اتاق نشیمنی را خلق کنند که ترکیبی از زیبایی سنتی، راحتی و سبک متفاوت را در خود جای داده است. این صندلی های منحصربفرد می توانند یک نقطه کانونی جذاب و المانی دکوراتیو برای اتاق نشیمن باشند و حس فرهنگی و هنری خاصی را به فضا ببخشند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *