نوع فایل
zip
حجم فایل
105 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
3DSKY
دسته بندی
تعداد بازدید
6946 بازدید
1,000 تومان

آبجکت های سه بعدی “صندلی Armchair B&B Fat-Sofa Outdoor FA91A”

یک مجموعه زیبا و راحت از صندلی های راحتی برای استفاده در فضاهای بیرونی و محوطه باز است. این صندلی ها توسط شرکت معتبر B&B ایتالیا طراحی و تولید شده اند.

این صندلی ها از مواد با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مانند آلومینیوم، فایبرگلاس، رزین و پارچه های ضد آب و ضد لک ساخته شده اند. پایه ها و قاب این صندلی ها معمولا از آلومینیوم یا فایبرگلاس تشکیل شده و دارای رنگ های شاد و جذابی مانند قرمز، آبی، سبز و نارنجی هستند. نشیمنگاه و پشتی آنها نیز از پارچه های ضد آب و راحت پوشیده شده است.

از نظر طراحی، این صندلی ها دارای اشکال گرد و تپل هستند که حس صمیمیت و راحتی را القا می کنند. برخی مدل ها پشتی کوتاه و برخی دیگر پشتی بلند دارند. همچنین تعدادی از آنها دارای دسته های نرم برای تکیه دادن دست ها هستند.

طراحان معماری داخلی برای ایجاد یک اتاق نشیمن یا محوطه باز دلباز و راحت، نیاز به انتخاب صندلی های راحتی مناسب دارند. دانلود آبجکت های سه بعدی آماده صندلی های Armchair B&B Fat-Sofa Outdoor می تواند به آنها در این زمینه کمک کند.

با داشتن این آبجکت ها، طراحان می توانند صندلی های مختلف را در محیط مجازی قرار داده و ببینند که کدام یک بهتر با سبک، فضا و دکوراسیون اتاق نشیمن یا محوطه باز هماهنگ است. همچنین می توانند ترکیب های متفاوتی از رنگ ها و مدل های مختلف را امتحان کنند تا بهترین گزینه را پیدا کنند.

علاوه بر این، استفاده از آبجکت های سه بعدی آماده به طراحان این امکان را می دهد که جزئیات مانند رنگ، جنس، اندازه و حتی متریال پارچه صندلی را به راحتی تغییر دهند بدون نیاز به ساخت نمونه های واقعی. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

در نهایت، دانلود آبجکت های سه بعدی صندلی Armchair B&B Fat-Sofa Outdoor برای طراحان معماری داخلی که قصد ایجاد یک اتاق نشیمن یا محوطه باز دلپذیر و راحت را دارند، امری ضروری و کاربردی است. این صندلی های زیبا و راحت می توانند حس گرمی و صمیمیت را به فضا بیافزایند و محلی دلنشین برای استراحت و گپ زدن با دوستان و خانواده فراهم آورند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *