نوع فایل
zip
حجم فایل
35 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
3DSKY
دسته بندی
تعداد بازدید
6659 بازدید
1,000 تومان

صندلی اداری Calligaris Cocoon Soft Office Chair

یکی از آبجکت‌های محبوب و کاربردی در طراحی داخلی محیط‌های اداری است. این صندلی با طراحی مدرن و شکیل خود، به عنوان یک انتخاب عالی برای تجهیزات داخلی محیط‌های اداری شناخته می‌شود.

صندلی اداری Calligaris Cocoon Soft Office Chair از جنس متنوعی ساخته می‌شود، از جمله چرم، پارچه، پلاستیک و فلز که هر یک با ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود، به زیبایی و کاربرد صندلی اضافه می‌کنند. مدل‌های مختلف این صندلی، از نظر طراحی، رنگ، جنس و ابعاد متنوع هستند که به طراحان داخلی امکان می‌دهد با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

طراحان معماری داخلی همواره به دنبال استفاده از آبجکت‌های سه بعدی با کیفیت و تنوع هستند تا بتوانند طرح‌های خود را به صورت دقیق و زیبا ارائه دهند. دانلود آبجکت‌های سه بعدی صندلی اداری Calligaris Cocoon Soft Office Chair با تنوع جنس و مدل‌های مختلف، به طراحان این امکان را می‌دهد که با استفاده از این آبجکت، محیط‌های اداری را به شکل زیبا و جذاب ترتیب دهند و به نحو احسن به مشتریان خود ارائه دهند.

بنابراین، دانلود آبجکت‌های سه بعدی صندلی اداری Calligaris Cocoon Soft Office Chair برای طراحان معماری داخلی، امری ضروری و مفید است تا بتوانند با استفاده از این آبجکت‌ها، محیط‌های اداری را به شکل زیبا و جذاب ترتیب داده و جلوه خاص و منحصر به فردی به آن‌ها بخشید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *