نوع فایل
RAR
حجم فایل
3 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5502 بازدید
1,000 تومان

سیفون توالت Oli flush buttons برای نصب (7 قطعه) یک محصول کاربردی و با کیفیت برای سرویس‌های بهداشتی است. این سیفون‌ها در انواع مختلفی از جنس‌های گوناگون از جمله پلاستیک، فلز، سرامیک و ترکیبی از این مواد تولید می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی سلایق و نیازهای متنوع کاربران باشند.

مدل‌های پلاستیکی این سیفون توالت معمولاً از پلاستیک‌های مقاوم و بادوام ساخته شده‌اند و در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، مشکی، سبز و قهوه‌ای عرضه می‌شوند. انواع فلزی آن نیز از فلزاتی مانند استنلس استیل یا آلومینیوم تولید می‌شوند و می‌توانند ظاهری براق و مدرن داشته باشند. مدل‌های سرامیکی این سیفون نیز از سرامیک‌های با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند و دارای لعاب‌های متنوع و جذابی هستند.

برخی از این سیفون‌ها ترکیبی از چند ماده مانند پلاستیک و فلز یا سرامیک و فلز هستند تا از مزایای هر یک از این مواد بهره‌مند شوند. آنها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از جمله سیفون‌های روکار، تو کار، دکمه‌ای و لمسی عرضه می‌شوند.

برای طراحان داخلی و معماران، داشتن مجموعه‌ای از آبجکت‌های سه بعدی آماده این سیفون‌ها در انواع مختلف مدل‌سازی شده، امری ضروری برای پیش‌بینی دقیق نحوه قرارگیری آنها در فضای داخلی سرویس بهداشتی است. این امر به آنها کمک می‌کند تا بتوانند ترکیب‌بندی بهتری از مصالح، رنگ‌ها، سبک‌ها و دکوراسیون را پیش از اجرای پروژه مشاهده و بررسی کنند.

دانلود آبجکت‌های سه بعدی آماده سیفون توالت Oli flush buttons در انواع گوناگون آن، می‌تواند به طراحان داخلی در طراحی هوشمندانه و کارآمد سرویس‌های بهداشتی کمک شایانی کند. همچنین به آنها این امکان را می‌دهد تا با در نظر گرفتن عملکرد، زیبایی، مقاومت و استانداردهای بهداشتی، المان‌های سرویس بهداشتی مناسب و با کیفیتی را انتخاب کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *